Nová vlna, nová image – Aquamarine Spa mění svou tvář
Za více než 20 let, které působíme na českém a slovenském trhu, jsme se několikanásobně rozrostli – a to nejen v souvislosti s počtem zaměstnanců, ale především co se týče rozšíření nabídky ze samotných vířivek až po široké portfolio wellness produktů a komplexní řešení wellness na klíč. V průběhu let jsme také realizovali velké množství komerčních i privátních zakázek, které nám přinesly bohaté zkušenosti a skvělé reference. Jak se říká – s obdobím růstu přichází čas transformace, a proto bychom vám rádi představili naše nové, moderní a osobité logo – naší novou vlnu vizuální komunikace!
V posledních 10 letech nás doprovázelo šedé logo Aquamarine Spa, které vzniklo pouze drobnými úpravami našeho úplně původního loga z konce devadesátých let. Stejně jako se vyvíjí technologie, design, životní styl a osobní preference, i my jsme došli k závěru, že je důležité jít s dobou a vdechnout naší společnosti novou dynamickou energii, která by přesně vystihla to, kdo jsme a co prezentujeme.
Předsazené malé písmeno „a“ podtržené jednoduchou vlnkou a zdůrazněné kontrastním rámečkem, rozdělení názvu do třech řádků a změna barvy loga na petrolejovou modrou. Nový koncept již na první pohled vyjadřuje naše propojení se světem wellness. Písmenko a s malou vlnkou se tedy stává klíčovým vizuálním symbolem společnosti Aquamarine Spa, které by nám mělo pomoci ve snadné identifikaci a komunikaci s klienty.
Samozřejmě rebrandingem loga změna identity Aquamarine Spa zdaleka nekončí, právě naopak – vše teprve začíná! Těšit se můžete na nový sjednocený koncept designu katalogů, anebo na dlouho očekávané otevření hlavního showroomu ve Vrchotových Janovicích.
Doufáme, že se vám nová image Aquamarine Spa bude líbit stejně jako nám!
Vaše Aquamarine Spa